Min Valborg!

Joakim överraskade mig med en hotellövernattning över valborg, jag älskar att sova på hotell men jag hatar överraskningar! Han sa ju i alla fall att vi skulle bo på hotell men inte vart.
Han vet att jag inte gillar sånt och han älskar att retas med mig. Tillslut så berättade han i bilen när han märkte att mitt humör sjönk och det var nog tur det.
Det blev First Hotell Plaza i Västerås, där vi har bott förut och dit vi ska i Juni igen. Jag gillar verkligen det hotellet! Det är fint, prisvärt och ligger centralt. Sen påminner inredningen på rummen precis som hos oss på Nova, haha vet inte om det är bra eller dåligt att jag gillar det så mycket då? Det läskiga var att vi fick rummet precis brevid de vi hade förut av ca 200 rum och 14 våningar ungefär.
 
 
Vi kom dit på eftermiddagen och gick ner på stan en stund och tog en fika och gick i några butiker men jag köpte inget! Super nöjd över mig själv för det :)
Sen gick vi tillbaka till hotellrummet och hängde lite innan vi gick ut och åt middag och senare gick vi på bio vilket kändes väldigt lugnt och skönt faktiskt.
Däremot blev jag lite besviken på filmen, Allegiant. 
 
 
 
Imorse gick vi upp och åt en fantastisk frukostbuffè och chillade lite på rummet innan vi åkte hem.
Väl hemma kom Sofia och Emil förbi på en kaffe, åhh vad jag älskar sånna spontana besök! Sen har jag även varit ute och tränat på kvällskvisten, vilket jag märkt inte är min favorittid på dygnet att träna.
 
 
Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, är super trött!
 
God natt mina fina!

Kommentarer:

1 rememberthiis.blogg.se:

mysigt med bio :)

Kommentera här: