Ledighet

Idag var jag vid elljusspåret klockan 10 och körde lite cirkelträning med Sofia och Lena och vi hade supertur med vädret då det var strålande sol. Det gick väl helt okej men när jag kom hem fick jag ont i knät och nu har jag ändå ondare och jag känner att jag orkar inte ha ont. Nu när jag precis har kommit tillbaka efter min förkylning. 
 
På eftermiddagen åkte jag och Sofia in till Gränby och vi hittade massa saker som vi ville ha, men vi köpte bara en del. Vi hann nämnligen inte riktigt klart eftersom jag skulle hem och skjutsa in Joakim till Uppsala. Men vi ska ta igen det någon kväll nu i slutet på veckan :)
 
Jag köpte i alla fall denna kläning som jag har sneglat på ett tag, men aldrig provat. Så jag provade den och den satt perfekt på mig och var ännu snyggare på plus att de hade sänkt den med 100kr, så den tog jag direkt.
Ni hittar den på Bikbok för 299kr.
 
Ha en fin onsdag kväll allihopa!

Kommentera här: