Halvvägs mot helg!

Nu har ännu en vecka snart passerat..
Jag är inne på min sista träningsvecka, men det är svårt nu när knäna börjar säga ifrån. Mitt högra knä och lår är fortfarande lite svullet sen träningen i helgen då jag verkligen satsade allt! Sen var jag hos naprapaten på jobbet igår med ryggen och han sa att jag hade fått kramp i ländryggen. Men efter att han höll på och masserade igår så känns det faktiskt mycket bättre idag :) Men jag tänker att jag i alla fall måste stå ut den här veckan och sen kankse jag vilar tills knäna och ryggen är helt ok innan jag börjar igen.
 
Den här veckan har jag testat ett nytt mineral smink som heter Tikei, jag beställde fyra olika nyanser på pudret för att se vilken som passar mig bäst och sen beställde jag även primer i puder form, concealer och ett puder som du har på sist för att få den matta finishen. Idag provar jag den tredje nyansen, jag kan uppdatera er senare i veckan när jag provat allt, så kan jag utvärdera det åt er :) Vill ni veta mer så finns det här: http://www.tikei.se
 
Igår åkte jag och hämtade ut mitt paket från H&M, det tog en och en halv vecka innan jag fick det! Älskar verkligen när man får hem saker och provar :)
 
Här är de kläder som jag beställde, en del skickade jag tillbaka igen.
 
Nu ska jag snart åka till jobbet, hoppas ni får en fin och solig onsdag!
 

Kommentera här: