Regning tisdag

Regning tisdag idag men det stoppar inte mig för att gå ut och gå på morgonen!
Jag ställde klockan på sju, men var inte ute förren åtta. Vädret var inte så inbjudande så jag försökte hitta något "fel" på mig så att jag skulle slippa.. som t.ex. ont i halsen eller kanske ont i en fot. Men det gick inte, haha.
Men samtidigt känner jag bara att jag måste göra någonting inför sommaren och Grekland och sen har jag ändå inget speciellt för mig de dagar då jag börjar senare, jag går ju ändå bara hemma och slappar. Så nu känner jag att jag verkligen måste ta tag i det, även fast det är bajstråkigt!
Men det kanske blir roligare när vårsolen börjar visa sig mer och den här gången ska jag vara mer försiktig i början så att jag inte pajar knät igen..
 
 
Ha en fin tisdag allihopa! :)
 

Kommentera här: