Lite kort om vår Aruba resa

Tänkte dela med mig lite kort av vår Aruba resa som vi gjorde i början på November. 
Flygresan dit gick bra i kanske 3-4 timmar när jag kollade på en film, sen började jag må illa och fick panik! (ni vet ju hur jag är med att må illa) Resten av den 11 timmars långa flygresan satt jag och Joakim en trappa ner utanför toaletterna och jag satt och frös och grinade med en liten spypåse framför mig. Sista timmarna var jag så slut i kroppen av att jag suttit och spänt mig och grinat så då försökte jag sova lite.
 
Hela vistelsen på Aruba var superbra! Vi bodde på ett bra hotell och låg och solade och badade på stranden hela dagarna, precis vad jag behövde just då. Maten på hotellet var också supergod och de hade verkligen koll på mig och min gluten. De sista dagarna började det att bli lite tjatigt när man hade gått igenom de flesta rätterna på menyn. På grund av gluten och min mage så åt jag mest grillad lax och ris. 
 
Vi gjorde några utflykter till bland annat andra stränder (men vi hade den bästa!), vi åkte en typ av ubåt och kollade på vraket Antilla och vi var inne i stan. Men för det mesta låg vi på stranden :)
 
Min mage krånglde också, så nu är jag rädd för att åka utomlands igen. Till frukost och lunch var jag hungrig men när det var dags för middag så mådde jag mest illa.
 
Jag var även super nervös över flygresan hem i fall att jag skulle må illa igen, men nu åkte vi sent på kvällen/natten så jag sov i stort sett hela resan hem. Och den här gången satt det en annan tjej och hennes kille på bänken utanför toaletterna, där jag och Joakim hade suttit och hon grinade också och hade en spypåse i handen och de var ungefär i samma ålder som vi. Så det var skönt att se att det inte bara var jag och små barnen som grinade på flyget.
 





Poolen där vi typ aldrig badade p.g.a ödlorna runt omkring

Det var världens skönaste säng!

Min dagliga lunch i stort sett







































Jag hittade Victoria`s Secret! haha lycka





 
Vi hade det hur bra som helst och jag kan verkligen rekomendera Aruba till er som bara vill komma bort och ta det lungt!
 
Puss på er!

 
 

Kommentera här: