Härlig måndag :)

Igår nästan skuttade jag upp ur sängen när klockan ringde för att jag skulle in till Uppsala och träffa Therese och Agnes. Vi hade en liten lunchdejt innan jag skulle åka och jobba :) Det var supermysigt och jag tror att jag skrattade ihäjl mig lite speciellt när en gubbe/man bakom mig började lägga sig i vårt drickande och ville ge oss "tips" och även följa med nästa gång vi skulle ut och dricka.
 
Det kändes som att den förmiddagen bara försvann och sen var det dags för jobb, jag tycker fortfarande att det känns konstigt att komma in till jobbet sådär på eftermiddagen men jag antar att det bara är en vanesak.
 
Det lyckades komma med en väska och klänning med mig hem igår, åhh det är så svårt att låta bli speciellt när alla fina sommarkläder börjar komma nu.
 
 

Kommentera här: