Från en dålig start till en spontan och rolig vecka!

I onsdags åkte jag och Joakim in till Uppsala och åt middag, det blev väldigt spontant och hastigt och sen för att fördriva lite tid och inte bara åka in och äta och sen hem så gick vi en sväng på Ikea. Och nej vi handlade ingenting!  Jag hitade massa saker men samtidigt vet jag att det kommer att bli roligare att handla sånna saker sen, vi vet ju inte ens hur det kommer att se ut i lägenheten. 
Lagom tills vi var klara på Ikea så ringde min kära kompis Therese och bjöd in oss på kaffe, vilket var supermysigt!
 
På torsdagen efter jobbet så åte jag in till Uppsala för att fika med två andra kompisar, som bestämdes på onsdag kväll. Jag tror att vi satt och pratade från halv fem till straxt efter åtta på kvällen, men det kändes som att vi hade kunnat suttit lika länge till nästan. 
 
Igår efter jobbet så åkte vi (jag, Joakim, mamma, Christian och Wilma) in till Uppsla och åt middag. Jag skulle bjuda alla för att vi skulle fira att mamma fyller år i veckan och jag jobbar nästa helg så då känndes det bäst att ta det nu. Vi åt på mitt favorit ställe Forna Romano som ligger i Svava gallerian, där de också körde live musik just igår och vi hade bordet precis framför, och de var verkligen super duktiga!
När vi satt där så kom vi fram till att vi aldrig hade varit ute på restaurang tillsammans alla vi fem på ungefär fyra och ett halvt år. Vilket kanske förklarar lite av min "Knivsta bubbla" känsla som jag skrev om tidigare, men jag vet inte.
 
Haha, jag tycker att jag ser lite för smart ut i mina glasögon ;)
 

Kommentera här: