Alltså detta väder!

Gud vilket härligt väder det är idag, det är verkligen så att det värmer i hela kroppen :)
 
Idag är jag ledig och imorse tänkte jag skippa att ställa klockan och bara sova ut, men självklart så vaknade jag prick klockan åtta och då kändes det som att jag hade sovit hela förmiddagen. Samtidigt som jag tycker att det är väldigt skönt att vakna tidigt och speciellt idag eftersom jag hade en lista på saker att göra.
 
Men innan jag gjorde något av det så tog jag min morgonkaffe ute i solen samtidigt som jag läste min bok vilket verkligen kändes som en bra start på dagen :)
Sen har jag varit ute och gått, men det kändes tungt på något sätt och som om jag inte riktigt kom upp i mitt vanliga tempo.
 
Sen har jag även dammsugit ur bilen, vilket behövdes! Jag har även lagat mat, kollat på en serie och duschat och nu sitter jag här :) Jag har fortfarande saker kvar att göra men jag behövde lite kaffe först och om jag känner mig själv rätt så kommer jag säkert att fastna här vid datorn tills någon kommer hem. Och sen kommer jag bli stressad för att jag inte har hunnit med allt, haha sån är jag.
 
Här har ni en bild från min morgonstund som jag ahde imorse :)
 
Ha en fortsatt fin torsdag allihopa!
 

Kommentera här: