Tänt var det här!

Igår hade jag det superlugnt när jag jobbade och jag var hur trött som helst under kvällen. Antar att det kanske är från i helgen. Sen har jag fortfarande typ lock för mitt högra öra sen vi badade i lördags..
Sen kom även min huvudvärk tillbaka.. Förra veckan hade jag konstant huvudvärk varje dag och det hjälpte inte med tabletter, så fort jag vaknade på mornarna så var den där igen. Och jag som inte brukar ha huvudvärk annars..
 
Igår efter jobbet så fick jag inte åka hem och sova, istället åkte jag till pappa och Mita.
Farbror Tomas fyller 50 år idag så vi samlades ett gäng igår på 20 pers vid halv tolv och smällde "lite raketer" eller med andra ord dynamit för honom. Jäklar vad det small! Det var så hela bröstet typ vibrerade efteråt.
När vi hade smällt klart så tågade vi mot huset och där stod hela familjen på trappen och Cathrines mamma från Norge var helt i chock haha stackarn. 
Där bjöds det på bubbel och så sjöng vi för honom!
 
Jag kom inte i säng fören klockan halv två inatt, men som tur var så jobbar jag kväll idag igen så jag kunde sova ut imorse.
 
 
Här är vi påväg
 
Dynamit- Harry, haha
 
Tänt var det här!
 
Mot huset
 
Här står de på trappan och väntar
 
Bubbel! Haha asså min kusiner
 
Nu laddar vi om för en ny dag!

Kommentera här: