Skolavslutning

Under den här veckan som hittils har gått så har det inte hänt mycket..
Jag har försökt att ta vara på varje liten solstråle som har tittat fram och jag har även varit ute och gått/joggat en dag, vilket jag kände i knät dagen efter.
 
Idag har jag varit på Wilmas skolavslutning nu på förmiddagen och nu har jag även hunnit med att stor städa rummet, så nu väntar jag bara på att tvättmaskin ska bli klar så jag kan bädda rent i sängen också innan jag åker till jobbet. Jag känner mig väldigt effektiv idag!
 
Imorgon är det fredag och jag/vi har inga planer på hela helgen vilket jag tycker känns lite jobbigt. Ni som känner mig vet ju att jag blir stressad av att inte ha några planer som helst under mina lediga dagar. Jag vet att jag ska ut och gå i alla fall, det är ju alltid något. Vi får väl se vad det mer blir.
 
Det blev klänning idag, dagen till ära. 
 

Kommentera här: