Helgen i ett inlägg

Som jag skrev tidigare i veckan så har det ej hänt så mycket, men i helgen hade vi lite planerat.
 
I fredags var vi hos Eric och Lena och firade Eric som hade fyllt år, det blev en blöt kväll med mycket skratt. Vi körde även en 7-kamp som mitt lag vann överlägset! Inte så konstigt när jag är med, hahaha.
 
I lördags åkte jag och Joakim med mamma och de till Norrtälje för att gå på vernissage hos Lotta. Hon har gjort super fina tavlor och jag vill ha flera av dem men som jag har nämnt tidigare så har jag och Joakim sjukt mycket tavlor redan och sen vet vi inte hur det kommer att se ut i lägenheten. Men när vi väl har flyttat så kommer vi säkert att köpa en eller två :)
Efter vernissagen gick vi och tog en fika i det fina vädret och sen åkte vi Lotta och Görans sommarstuga och badade och grillade vilket var supermysigt!
 
Idag har jag, Joakim, Sofia och Emil varit på gränby och shoppat lite inför Rossön och Grekland. Jag köpte bland annat en ny resväska som ska få följa med mig till Grekland. Vi avslutade kvällen med lite vin och grillning hemma hos Joakim, dock så kunde inte Emil följa med:(
 
Nu sitter jag i soffan med Joakim och kollar fotboll och dricker lite mer vin :)
 
 
Bilder från Fredags:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lördags:
 
 
 
 
 
Nu börjar jag känna mig ganska trött, blir nog en tidig kväll ikväll! Imorgon väntas jobb och det är sista jobbveckan innan semestern!!

Kommentarer:

1 Sarah:

Va kul me 7-kamp :)

Kommentera här: