Nu så!

Jag kom av mig lite i bloggandet under sommaren eftersom jag knappt varit hemma och sen har jag gått och tänkt på den från och till men som ni märkt så har det inte hänt något.
Men nu så!
 
Jag tänkte lägga upp lite bilder från sommaren som får tala för sig själva :)
 
Sigtuna med mingolf
 
 
När man inte har mat hemma..
 
Myskväll i Juli
 
Familjedag på Gröna Lund
 
 
 
 
 
En tripp till Ullared
 
Kryssning med familjen
 
 
 
 
Middag hos pappa och co
 
Middag och 5-kamp hos farfar och Yvonne
 
Kräftskiva
 
 
 
 
 
 
 
 
Igår var vi hos Thi och firade att hon fyllt 19 och i helgen drar hon till London som au pair i några månader, lycka till fina du!
 
 
Jag lägger upp bilderna från mina utlandsresor i separata inlägg, annars kommer det här inlägget aldrig att ta slut.
 
Om jag sammanfattar min sommar så har den varit bra. Jag var ledig i 4 veckor, vilket jag inte alls är van vid. Senaste två åren har jag varit ledig en vecka.
Men trots att jag varit ledig så länge så kände jag att jag inte kunde slappa av och var tvungen att göra saker hela tiden, och så blir jag irriterad på mig själv att jag inte kan slappna av och ta dagen som den kommer.
 
Jag kan säga att gröna lund besöket, Ullared med övernattning, 24-timmars kryssningen och middagen hos pappa var under en och samma vecka.
 
Jag har fortfarande jättesvårt att slappna av när jag ska sova, jag måste ligga och tänka på allt! Bearbeta allt i huvudet som har hänt, inte bara under dagen utan flera dagar innan och sen "måste" jag tänka på dagarna som kommer. Detta brukar kommai perioder för mig så jag hoppas att den perioden snart är slut.
 

Kommentera här: