Nedräkningen..

..kan äntligen börja!
 
Idag fick vi reda på att vi ska få flytta in den 1 december till Lustigkullagatan! Äntligen säger jag bara! Efter nu 1 år och 5 månader. Så nu börjar det kännas på riktigt. Kanske ska börja packa flyttkartongerna redan nu?!
 
Ikväll åkte jag och mamma till Lager 157. Jag hade sett en tröja/jacka som jag bara skulle ha! Så jag köpte den och lite till.. hehe. Nu har jag riktig köpstopp på allvar, i alla fall när det gäller kläder.
 
Imorgon efter jobbet ska jag och Joakim in till uppsala och käka middag och gå på bio, jag tror att vi har pratat om det i typ en månad nu men vi har aldrig hittat en dag som har passat, men imorgon så.
Längtar redan! Det ska bli supermysigt, vardagslyx bara för oss. Man får inte glömma att göra sånt också :)
 
Happy me today!
 
Här är jackan, den är snyggare i verkligheten än på bilden. 
 

Kommentera här: