Kvalborg!

Denna vecka har varit lite hektisk faktiskt.
I torsdag träffade jag och åt lunch med två tjejkompisar, vilket var supermysigt men det borde göras oftare! Jag hann även gå in i några butiker också, hehe. Jag köpte bland annat ett par super coola örhängen som jag senare gick och visade alla på jobbet :) (haha dock inte gästerna!)
 
Är de inte coola? Det är lösa paljett stjärnor i en liten glaskula som ska sitta bakom örat.
 
 
Igår klockan 9:45 satt jag redo med telefonen för att köpa två biljetter till Adele som uppträdde på Tele2 arenan samma dag. Dessa sista minuten biljetterna skulle släppas klockan 10 och jag fick tag på två biljetter och fick välja platser och allt och när jag skulle betala så hängde sig hela sidan, jag tror jag satt och uppdaterade den i typ 10 minuter. Men sen kopplades jag ifrån på något sätt och då skyndade jag mig in på hemsidan igen och skulle köpa nya biljetter men då var allt slutsålt! Så jävla surt! Just när jag verkligen hade två biljetter också :(
 
Ska jag vara helt ärlig så har jag faktiskt aldrig haft en riktigt idol, när man var liten så gillade man ju Britney Spears, Spice girls och flera andra. Men jag hade aldrig riktigt någon favorit bland dem, eller någon som jag verkligen var besatt av utan jag tyckte att alla var lika bra.
Men nu på äldre dar så har jag fastnat för Adele, jag tycker att hon är så himla bra och hon verkar vara så äkta. Hon är inte pinnsmal som de flesta andra artister och hon verkar verkligen ha fötterna på jorden. Jag har sett flera klipp på henne när hon inte sjunger och hon verkar ha sån härlig personlighet med riktig "Jennifer humor" där hon också kan driva med sig själv.
Jag läste att efter hennes konsert som hon då hade igår så ska hon lägga karriären på hyllan i fem år för att vara med sin 3-åriga son, vilket jag tycker är fantastiskt! Att hon ändå kan släppa karriären ett tag för att inte missa sin sons uppväxt, jag tror inte att det är många andra artister där ute som har gjort det. Jag tror att de flesta blir så besatta av berömelsen och publiciteten att de bara fortsätter.
All kärlek till dig Adele!
 
 
 
 
Men fredag kvällen slutade bra i alla fall. Sofia och Emil kom över och så grillade vi lite mat och blandade lite drinkar, när jag sen la huvudet på kudden så somnade jag direkt!
 
 
Nu måste jag gå och byta om för jag och Joakim ska ha lite Valborgs mys :)
Berättar mer om det imorgon!
 
ha en trevlig Valborg allesammans och kom ihåg, varannan vatten!
 
 
 

Kommentera här: