Dagen blev inte som jag hade planerat

Idag hade jag planerat min lediga dag in i minsta detalj nästan.. tills jag vaknade upp.
Jag vaknade upp med halsont och var lite snorig, känns sådär att gå ut och träna då.
Jag kände mig också allmänt hängig och jag har ingenanning om vart det kommer ifrån, igår var jag hur pigg som helst och kände inte av något.
Jag bestämde mig för att inte gå ut och träna (har hört att det kan vara farligt) och istället hoppas jag på att jag mår bättre imorgon så att jag kan göra det innan jobbet, för sen har jag inte så mycket mer ledig tid denna vecka att göra det på.
 
Istället var jag ute och dammsög ur bilen och tro det eller ej men sen bokstavligt talat så vattnade jag bilen också för att den var så skitig och så får vi inte tvätta bilarna på gatan och jag orkade inte åka iväg och tvätta den idag. Bilen vart inte direkt super ren men det blev betydligt bättre :) haha
 
Sen har jag och Christian gjort upp en deal, om jag dammsög hela huset så ska han byta till sommardäck på min bil! Den dealen blev tagen direkt!
 
Efter intag av lunch och en snabb duschning så åkte jag iväg till gränby och köpte en ny vårjacka och sen blev det också ett nytt puder och en parfym och lite annat smått och gott :)
 
 
Nu ska jag försöka kurrera mig och hoppas på det bästa imorgon!

Kommentera här: