Allt efter tisdag

Oj var det i tisdag sist jag bloggade? Vad gör jag på veckodagarna?
Jag vet att i onsdags så sov jag ut på morgonen, gick upp och gjorde mig iordning för jobbet, jobbade och sen hem och sov. Det var min onsdag det.
 
I torsdags efter jobbet så var jag och Joakim ute och tränade i regnet, lagom roligt.. Vissa dagar känns det bara blä och super tråkigt, men jag antar att vädret spelar ganska stor roll. Sen tror jag också att det handlar om ens mentala inställning, vilket jag kanske måste ändra inställningarna på lite grann. Haha.
 
I fredags efter jobbet så var vi ute och tränade igen, fast även med Sofia, Emil och Lena. Vi körde backträning på strandpromenaden, vilket var en väldig fin plats precis vid vattnet och så hade vi fint väder också :)
Det var sjukt jobbigt, jag trodde att jag skulle avlida ett tag där och typ ge upp. Men det blir ju också betydligt roligare att träna när man är fler och gör det tillsammans. Plus att jag då kan se så att jag gör alla övningar rätt. Det var as jobbigt men roligt!
 
Efter lite uppfräschning tog vi tåg in till Uppsala med Emil och Sofia och åt middag på Dragon Palace. Men jag kan nog säga att jag nog inte kommer att gå dit något mer! Blev as besviken, det fanns typ ingen mat när man skulle ta och det verkade inte som att personalen brydde sig och höll på med andra saker som var helt onödiga just då, sen glömde de bort oss och de plockade nästan aldrig bort talrikar från några bord. Kan även kallas arbetsskadad, jag vet inte?
 
Efter maten gick vi till Latitude 59 och spelade minigolf, jag förlorade som vanligt. Är det något jag är dålig på så är det minigolf! Men vi alla låg väldigt jämt ändå och det var nog en av mina bättre spelomgångar. 
När vi spelat klart gick vi till tåget och åkte hem och jag och Joakim somnade typ på två sekunder efter att vi hade lagt oss, så trötta var vi!
 
Fredagmorgon började riktigt bra, men en supergod latte som Ylva på jobbet gjorde åt mig :)
 
 
 
Vi hade en super mysig fredag!

Kommentera här: