Liten har blivit stor

Nu har en hel helg passerat, man blir lite dagvild när man jobbar lördagar och söndagar. Jag vet knappt vilken dag det är!
I söndags efter jobbet så åkte jag hem och duschade och bytte om och sen åkte jag till Emelie som fyllde 10 år. Då tyckte jag att det var lite konstigt att alla redan var där vid fem, jag menar jag som tyckte att jag slutade tidigt. Hur kunde alla dem ha slutat så mycket tidigare och vara där? Tills jag kom på att det var söndag och det var bara jag som hade jobbat, haha.
 
I fredags var jag och Joakim hos pappa och Mita och åt middag, igen haha :) Sen drack jag cider så jag lämnade kvar bilen hos pappa i tron om att den var trygg där. Men morgon efter ringde Emelie och väckte mig och sa att pappa hade backat in i min bil, först trodde jag att hon drev med mig, men det gjorde hon inte.
När jag sen var och hämtade den, så kunde jag inte låta bli att små le lite att det var pappa som hade gjort det och inte jag. Det var rätt dörr han hade kört in i ialla fall, det var den bubbliga fula (inte den som jag körde in i garaget med) som jag ändå skulle behöva byta förr eller senare.
 
Idag skulle jag egentligen ha varit ledig, men igår kände jag bara att det inte kommer att gå- de kommer behöva mig! haha. Så jag erbjöd mig att jobba från morgon fram till lunch och det var nog tur att jag gjorde det, för det behövdes.
 
Senare i eftermiddag ska jag ta mig in till Uppsala och äta middag med Therese och Agnes, kommer bli super mys :)
 
 
Ja jag bjuder verkligen på mig själv, med de bilderna!
 
Tänk att du har blivit så stor så fort och jag inte blivit äldre överhuvudtaget. 
 
 

Kommentera här: