Sjuk :(

Jaha så blev det med min 10 dagars vecka. I torsdags så skulle jag jobba från 9-21:30, men jag hade sån tur så att jag kunde sluta runt 20 istället. Och då var jag helt slut när jag kom hem, jag åt middag och duschade och sen gick jag och la mig. Även fast Emelie och Sandra kom och överaskade, men jag var så trött så jag gick och la mig ändå.
Sen vakande jag under natten av det sved som sjutton i magen och jag blev alldeles varm och tillslut var jag tvungen att springa till toan. Och jag vart så stolt över mig själv att jag kunde spy alldeles själv på toan, utan att få panik och börja grina och ropa på mamma. Eftersom att jag är så rädd för att kräkas.
Sen gick jag försiktigt tillbaka och la mig igen. Så jag blev hemma i fredags.
 
Men igår så kände jag mig ändå hyffsat bra, jag hade lite ont i huvudet och kroppen känndes seg. Så jag låg mest i sängen hela dagen och vilade. Men sen till middagen så kändes det som att de var dags igen, men jag klarade mig. Men då mådde jag inge bra och det känndes som att jag hade feber för att jag var så varm.
Så jag blev hemma idag igen:(
 
Men nu känner jag mig piggare än igår så imorgon tänkte jag satsa på att jobba om inget oväntat händer ikväll. Men det värsta tycker jag ändå är att sjukanmäla mig till jobbet, speciellt om man ska jobba helg och de verkligen har ränknat med en. Men som sagt jag kan inte rå för över att jag är sjuk, på något konstigt sätt.
 
Appråpå något helt annan, så köpte jag denna sängpall förra helgen. Så den kommer hem om kanske en månad:) Hoppas bara att det är ungefär samma färg och material som min säng..
 
 
 

Kommentera här: