Bockat och klart!

Idag hann vi med mer än vad jag trodde och det känns super skönt när man kan bocka av massa saker. Så nu väntar jag bara på att det ska bli lördag eller iaf fredag så att jag kan sätta fart och förbereda allting.
Jag känner mig riktigt taggad inför lördag och jag har verkligen tänkt igenom allt och hoppas att jag inte har glömt något. Jag tänker att nu när jag har tänkt igenom allt och planerat och vi har handlat, så kan jag slappna av och blir det inte som jag har tänkt mig så är inte det hela världen och är det något som saknas så tar vi det då.
Vi tar kvällen som den kommer och gör den till en kväll att minnas!
 
Imorgon ska jag upp 05:30, känns sådär.. Men jag ska till jobbet och så jobbar jag bara till 12 ungefär och sen ska jag åka med in till Uppsala, till stadsparken där det är något barnjippo. Sen får vi se vad jag gör av resten av dagen:)
 
Haha, jag gillar verkligen den här bilden! För det fösta så har jag blåa ögon vilket jag tyckte att jag ändå passade i. Men jag älskar minen som säger "ja, jag vet att jag inte skulle äta mer men det bara blev så. Och du behöver inte takort på det"
 

Kommentera här: