Nu är det köpstopp på allvar!!

Har inte så mycket att komma med idag heller faktiskt, känner mig helt slut idag igen och jag vet inte varför.
Men det är tur att det snart är helg igen, då jag ska hitta på lite saker:)
 
Tänkte i alla fall visa vad jag köpte i helgen (jag vet att jag har köpstopp, men det var på rea iaf). Men nu ska jag verkligen skärpa mig, nu är det köpstopp på riktigt!
 
Jag kunde inte låta bli Baby Lips Collection Box när den var på rea, jag tycker verkligen att dessa läppsyl är super bra och snygga.
Sen köpte jag Fiberwig mascaran, jag har inte provat den innan men jag tänkte ge den en chans. Det ska tydligen vara som att måla på sig lösögonfransar, så vi får väl se hur den fungerar. Jag lovar att berätta för er när jag testat:)
 
Nu tänkte jag lägga mig och läsa lite i mina bröllopstidningar!
Pus
 

Kommentera här: