Se vad jag nu har gjort!

Nu har jag gjort det och jag är så sjukt jäkla nöjd och stolt över mig själv!
Jag var så sjukt nervös när jag satt där och väntade att jag bara skakade och nästan började gråta, men som tur var så kom Olivia precis i tid och stöttade mig och höll mig i handen. Jag hade förställt mig den värsta smärtan, att det skulle göra så ont att jag nästan skulle gråta. Men det var inte så farligt med tanke på att det ändå var på revbenen, jag klarade av att stå ut hela tiden.
 
Det känns som att någon sticker en med en nål flera gånger och när det gjorde som ondast så kändes det som att någon drar en nål i huden på en. Men jag grinade inte och det tog inte så lång tid, bara man fokuserade på att andas så gick det hur bra som helst.
 
Här kommer den!

 
 
Till er som vill tatuera er vill jag bara säga, tänk igenom vad ni vill ha för något och tänk igenom det noga- det ska ju ända sitta på er kropp för resten av livet.
 
 

Kommentarer:

1 Sara:

Så jäkla fin! Bra val :D

Svar: Tack! :D
Brinkare

Kommentera här: