Lördag

Igår var Joakim ute och spelade golf hela dagen och jag var ensam hemma så jag passade på att rensa garderoben och fick ihop några påsar som jag sen har lyckas sålt. Det mesta av de iaf, resten vet jag inte vad jag ska göra med.
 
Sen var vi på middag hos Thomas och Cathrine igår kväll för Cathrine fyllde år. Det var super god grillad mat med massa tillbehör och sen bjöds det även på en jättegod glutenfri kladdkaka med en slags glasyr ovanpå och jordgubbar till. Vi blev kvar där till halv ett tror jag sen höll jag på att somna och jag hade fruktansvärt ont i halsen också. Så det var super skönt att gå och lägga sig i sängen sen.
Men mindre roligt imorse när jag vaknade och hade ont i halsen och snorade mer än vanligt, antagligen för att vi gick hem sent igår och jag hade för lite kläder på mig? Men jag tyckte att jag hade lagom med kläder för att jag frös inte.
Idag tänkte jag passa på att göra nödvändiga saker hemma igen eftersom Joakim är och golfar idag igen.
 


 Såhär glad var jag igår över att ha på mig min nya tröja😍
 
 
 

Kommentera här: