iPad Air

Just nu sitter jag och mormor och kollar på Lotta på Liseberg, eller kollar och kollar jag sitter mest och håller på med min nya iPad Air som jag köpte idag :) 

Men innan jag köpte den så hämtade jag Joakim på jobbet, sen åkte vi till polishuset för att jag skulle förnya mitt pass. Så där satt vi i två och en halv timme, så då tyckte jag att jag förtjänade en iPad :)

När vi kom till polishuset var det könummer 736, på min lapp som jag tog var det nummer 741 vilket jag tyckte var konstigt eftersom jag hade hört att det skulle vara lång kö. 
Men då kom det fram en polisman och sa att det inte var våran tur när det blev nummer 741, utan det skulle gå ett helt varv till innan det var våran tur. Det vill säga att det var ungefär hundra personer innan oss. Men jag tyckte i alla fall att tiden gick ganska fort.


Min nya älskling💕

Kommentera här: