Drömmer mig bort ett litet tag..

Jag började skriva ett inlägg tidigare idag och sparade det för att jag inte hann klart, men det försvann...

Men idag fick jag i alla fall sovmorgon men trots det var jag trött, kanske beror på att jag har varit uppe typ tre gånger på toan inatt av någon anledning?

Jag var på jobbet vid halv tolv idag och runt ett så började det spöregna och åska som bara den! Så jag och Sara stängde för dagen och på den lilla vägen till bilen blev jag verkligen dygnsur och var tvungen att ta av mig skorna och köra barfota hem vilka var jätte skönt :)
Hem gick det inte alls fort och det var jätte obehagligt att köra eftersom jag knappt såg någonting, men hem kom jag tillslut. 
I Knivsta var det super mycket vatten på vägarna och trottoarerna! 

Så det vart en kort jobbdag för mig idag och nu är jag ledig i två dagar:)


Just idag längtar jag tillbaka till det varma Turkiet!

Kommentera här: