Bodrum 2014

Nu var det ett tag sedan jag bloggade, jag valde att inte blogga under Turkiet resan och tur var nog det eftersom internet var sjukt dåligt på hotellet. 

Hotellet vi bodde på var väl helt okej, man kände inte direkt någon wow känsla när man kom in, vissa delar av hotellet var jätte fint och andra delar kändes bara helt tomma och stela.

Vi hade bra väder och låg och sola och bada nästan hela tiden, mest bada eftersom det var så varmt!

Jag och Joakim åkte dock på någon maggrej, så Joakim vart dålig i onsdags natt och jag på torsdag, mitt höll i sig hela fredagen också (under min födelsedag, typiskt!) men sen var mitt värsta över, men magen var väldigt känslig och öm dagarna efter det. Joakim däremot har det gått lite upp och ner för, från att må hyfsat till jättedåligt. Han har därför fått varit hemma i två dagar nu från jobbet.
Men förutom det så hade vi det jätte bra:)

Här får ni lite bilder från Turkiet, det känns som att jag har så mycket att skriva om men jag är ganska trött just nu, så jag får göra det imorgon.
























 












 
Sista bilden är nästan ett måste om man går förbi, jag kan visa er i bloggen imorgon om vad jag köpte/fick därifrån :)

Godnatt! 

Kommentera här: