Hela helgen!

Ja det var jag som skulle börja blogga oftare!
I onsdags så åkte jag och Joakim och flera andra till Tallinn, på båten så överraskade vi farfar och Yvonne som trodde att de skulle få åka själva, haha. Vi hade jättekul både på båten och i Tallinn, det roligaste var att se farfar och Yvonnes miner när de såg oss:) Joakim skulle vara snäll och beställa en drink till mig på våran "8 månaders dag" och han lyckades ge mig en Bloody Mary, det vill säga en drink med typ tomat och tabasco och den var absolut inte god! Men han fixade en ny drink sen som var betydligt godare:)

Vi kom hem i fredags och i lördags var det Knivsta marknad, jag kom hem med remmar (som är ett måste när det är marknad) jordgubbar och choklad:)

Nej nu tänkte jag kolla lite på tv och sen kommer Joakim hit efter träningen:)

Kommentera här: