Uppdatering!

Hej på er nu är jag hemma igen och jag har haft det väldigt bra:) Det finns inte så mycket mer att säga, jag lägger istället upp några bilder senare ;)

I onsdags när vi kom till arlanda så gick min rosa och lila fina väska sönder:( så istället fick jag en ny rosa väska men jag tyckte ändå att den andra var snyggare och mycket bättre! plus att jag har en liten likadan väska som matchade..:( Men iaf efter att jag hade bytt väska och packat om allting (d.v.s slänga ner alla saker i den andra) så kom jag ut och där stod Joakim med en röd ros i handen, dagen kunde inte bli bättre:) Shiit vad jag har längtat efter honom!<3

I torsdags var jag tillbaka i skolan och det hade väl inte hänt så mycket och det skönaste var att det inte alls var så mycket plugg som jag trodde att jag skulle få stressa igenom. Vi skulle ha en redovisning dagen efter som vi hade börjat jobba med innan jag åkte men vi fick sista lektionen på oss och sen så hann jag ändå göra klart det hemma. Sen så ska vi ha nationella prov i svenska muntliga på måndag och läraren sa att jag fick göra mitt på torsdag om jag ville, men jag sa att jag skulle försöka att hinna klart tills på måndag så att jag har det överstökat sen och nu är jag klar:) Nu på fredag så har vi ett prov men de är nog ganska lungt, jag tror att jag har ganska stor koll över det:)

Men i torsdags kväll så vet jag inte vad som hände men jag och Joakim låg iaf i sängen och kollade på tv och skulle sova och då fick jag ont i magen (ingen nyhet) men sen fick jag bara ondare och ondare och tillslut gjorde det så ont så jag började gråta och jag kunde inte ens flytta på mig i sängen eller någonting, så stakars Joakim fick hämta min mamma som fick ringa till sjukhuset och jag ville verkligen inte åka in! Istället fick jag en alvedon och om det inte vart bättre inom 45 min så skulle vi åka in men som tur var så somnade jag. Jag har mycket ont i magen men jag har aldrig fått så ont så att jag har börjat gråta.. Efter det så fick jag vara hemma i fredags så då missade jag redovisningen ändå..

Nu i helgen så har jag varit med Joakim och pluggat och just nu så är han (tro det eller ej) och shoppar utan mig! bara för att jag känner att jag måste plugga lite mer, men han kommer snart tillbaka :)


Haha vi bjuder på bilden :)

Kommentera här: