Botten.

Okej idag så har jag inte heller haft en bra dag, på idrotten så hålle vi på med typ gymnastik och hur smidig är jag på en skala? Då har vi ett papper där man ska kryssa i de saker som man kan, jag kan säga att jag kanske kryssade i en femtedel av de pappret. Jag kan inte ens göra det enklaste som verkligen alla andra kan göra, självförtroendet och lusten till att ens försöka sjunker ganska snabbt kan jag säga! Sen så fick jag också reda på mitt idrotts prov som jag gjorde för flera månader sen, och när jag då fick de sämsta betyget hittils så ville jag bara gå in i väggen ungefär.
 
Men idag när jag kom hem och upptäckte att jag inte behövde plugga någonting så vart jag genast på bättre humör:) plus att Joakim är påväg hit just nu och ska sova här, det kan inte bli så mycket bättre! :)

Kommentera här: