Ledig imorgon! :D

Hejsan på er alla! Hoppas ni har en fin tisdagskväll :) Själv sitter jag och kollar på Elsas Värld som jag verkligen har fastnat för på tv3 play (ja jag vet att jag är lite efter ungefär 17 avsnitt men jaja jag tar igen det) och så väntar jag också på min pojkvän som jag hoppas kommer snart :) 

Idag kännde jag mig lite bättre än igår och som tur var så har vi faktiskt tagit det ganska lugnt i skolan :) första lektionen fick vi skriva ytterst lite och sen fick vi börja kolla på en film och fråga mig inte vad den hette för det vet jag inte... sen hade vi håltimme i nästan två timmar innan idrotten som btw var ganska jobbig. Men sen avslutade vi dagen med att se ett avsnitt av Chefen Undercover (om de heter så?) så ja jag kan väl inte riktigt klaga? :)


Efter skolan så var det dags för Funky Kidz, så jag fick skynda mig hem och det var knappt så att benen orkade lyfta mig eftersom jag var så trött och hungrig. Men jag hann komma hem byta om och slänga i mig två mackor, eller rättare sagt jag fick ta med mig de när jag gick men det gick bra jag kom bara lite sent.

Kvällens outfit:

Kommentera här: