Water for elephants

I fredags gick jag till skolan fast jag kanske inte riktigt var helt hundra, men jag tyckte iaf att jag kämpade mig igenom hela dagen väldigt bra ändå:)  Sen var det en annan sak att jag somnade till vid nio tiden, hehe

I lördags kollade vi på "Water for elephants" som jag inte hade sett innan men som jag hela tiden har velat sett och jag tyckte att den var jätte bra förutom när han var dum mot elefanten, då var jag tvungen att kolla bort och så fick jag lite tårar i ögonen.
I söndags var det dags för funky kidz showen och ja det gick ganska bra, varken jag eller Josefine hade riktig koll på dansen men vi lyckades iaf och vi hade kul det är ju huvudsaken har jag lärt mig :)

Imorgon börjar den här roliga veckan med prov tre dagar i rad som tur är så är det två nationella och de kan man inte plugga till och sen har vi även ett prov i service och bemötande och det är inte så mycket plugga inför det heller :)


Nej nu ska jag hitta på lite andra saker, puss och kram :)

Kommentera här: