Amazing!

Idag har det varit en väldigt bra dag tycker jag trots nationella prov:)
Provet gick väl sådär jag chansade på de flesta frågor, jag har aldrig tyckt om att läsa så och jag läser väldigt sakta och sen tänker jag på helt andra saker så jag måste läsa om. Idag kände jag att jag inte hann läsa om texterna så då blev det att jag chansade istället, så vi får väl se hur det går.

På idrotten fick vi dansa vilket jag tycker är väldigt roligt, vi vart fyra grupper och så skulle vi göra en egen åtta och sen visade det sig att vi skulle sätta ihop allas åttor och till musik blev det väldigt svårt. Man skulle hålla reda på vems åtta det var först och vilka steg och allt, men det var väldigt roligt! :)

När vi kom till station idag så fick vi syn på Danny och det roliga var att alla som stod och väntade på tåget visste att han var där och det känndes som om alla bara väntade på att någon skulle gå fram till honom så att alla andra också kunde gå fram. Det som jag mest vart chockad över det var att jag såg honom på tv imorse på Vakna med the voice och sen när jag såg honom så hade han samma kläder på sig och då känndes det så overkligt på något sätt:) Han satt iaf bakom mig och Denise på tåget och jag kan ju inte neka till att han är riktigt snygg! Förlåt Joakim


Imorgon är det dags för ett nytt prov och sen ska jag förhoppningsvis vara med Joakim, jag har inte varit med honom på två dagar nu utanför skolan och även fast jag saknar honom så känns det ändå bra att vi är ifrån varandra ibland för att lära oss att man kan vara ifrån varandra även fast vi båda hatar det.


Nej nu har jag pratat på för mycket så nu måste jag gå och duscha innan 90210 och Desperate Housewives börjar, puss och kram

Kommentarer:

1 Anonym:

Jag älskar dig!! :) <33

2 din älskling:

söt du är! :) <3333

Kommentera här: