Dans på g!

Inlägget som ja gjorde igår kväll vart ganska konstigt som ni kanske märkte.. jag fattade ju typ inte själv vad jag hade skrivit.
De senaste månaderna sen skolan började så har jag varit så sjukt trött på helgerna, men inte igår! :) Det kan bero på att jag drack en väldigt stark cappucino, jag vet inte. Men jag var iaf uppe till kanske halv tre och det kändes som om det enda jag gjorde var att kolla på ett avsnitt av 90210 och sen var klockan helt plötsligt halv tre!

Igår så var vi på middag i Alsike hos ett par tyskar som var väldigt roliga och trevliga:) Deras hus var ganska stort och de hade massor med grejer, asså typ samlar grejer av olika slag. Maten var jättegod, man visste bara inte vilka bestik man skulle börja med eller vilket glas man skulle hälla upp dricka i ;) 

Gårdagens outfit: 


Nej nu ska jag käka lite och sen måste jag byta om (haha, byta mjukisbyxor i stort sätt) för sen bär det av till dansen! ojojoj som jag har längtat! eller?

Kommentera här: