Sista November!

Ja nu e jag på bätter humör igen :) Jag tror inte att jag skrev om slutet av förra veckan, jag kan iaf säga att min klass jobbade på så bra på bussarna så att vi fick vara lediga i fredags;) I fredags så hann jag bara gå upp ur sängen käka frukost och duscha och sen kom min kära pojkvän efter att han hade slutat skolan, han slutar då klockan 11:20 på fredagar, taskigt. Iaf så åkte vi hem till honom senare och gjorde choklad whoopies, de vart skit goda och framförallt skit snygga;)

I lördags var jag i Stockholm med Joakim och hans mamma, det var jättemysigt:) På kvällen så var vi hemma hos mig och kollade på Grinchen (som jag hade längtat!) och käkade godis och efter den så somnade vi och sen så sov vi kanske lite för länge på söndagen. Vi skulle till farmor och Kjell på 1:a advents fika och vi kom lite sent, men fika fick vi iaf;) Sen så åkte jag in och dansade i Uppsala :)

Annars har jag inte gjort så mycket i veckan, Joakim ringde igår kväll och sa att han saknade mig och att han ville vara med mig och en halv timme senare så var han här hemma hos mig, redo för att se på Desperate Housewives och mysa i sängen med mig ;)

 
Choklad whoopies, liknar mina och Joakims faktiskt;) haha eller?

Kommentarer:

1 din älskling:

2 din älskling:

Dom där var ju inte alls lika snygga som våra ! ;) <3

Kommentera här: