Ventilerar lite bara :)

Jag tänkte bara säga att de flesta är så negativa när de gäller balen. För de första så har alla redan fixat allt tills imorgon och ni kan ju inte bara skita i det nu? Asså tänk det är bara en rolig grej som de flesta gör, de e tradition!
Ja det jag skulle säga egentligen.. jag fick reda på resultatet från nationella i matte och kemi och ja där sjönk mitt humör kan jag säga. Jag tror inte att jag behöver säga mer..? Men iaf idag på idrotten så fick vi tid till att öva på en dans inför skolavslutningen och den här gången var alla killar med. Och jag tyckte att det gick jättebra, alla var skit duktiga! även fast jag stod med ryggen emot men..
Alla hade roligt iaf och det är de som är huvudsaken med det hela!

Nej nu ska jag gå och duscha, igen.. sen ska jag prova allt tillsammans inför balen:S


gammal bild på mig och Dessie!

Kommentera här: