My nails

Ja det var jag igen, tänkte bara berätta att igår var jag och gjorde mina naglar med Desiree. Efter skolan så gick jag med henne hem och sen så skjusade hennes mamma in oss till stockholm. Och ja, det började med att de var en trafikolycka så vi fastnade i köer och sen så hittade vi inte riktigt så vi körde lite fel och sånt. Så aa vi kom en timme försent.. pinsamt.. men iaf det var en tjej som gjorde naglarna och hon började på Desiree och då satt jag och väntade och kollade på typ i en och en halv timme. Sen var det min tur och det tog lika lång tid. Så jag var hemma vid kvart över nio igår och så fick jag ställa mig och laga mat så jag satt och käkade middag halv tio, haha sen fick jag så ont i magen så jag var tvungen att gå och lägga mig.
Men hon som gjorde naglarna var väldigt duktig och jag är väldigt nöjd med de:)


Såhär ser mina naglar ut, jag har en sten på långfingret på båda händerna (Desiree har stenarna på ringfingrarna)
Det känns ganska konstigt att ha de här naglarna, jag e ju typ handikappad. Asså jag har ju inte ens haft ett par lösnaglar någongång och sen så ska jag ha de här. Jaja jag ska göra allt för att de inte ska gå sönder, speciellt inte innan balen.

Kommentera här: