Måndag, ny start

Ja då var det måndag, d.v.s en ny vecka med en ny start. Anledningen till att jag inte har bloggat på länge är att jag inte har varit på humör för att blogga plus att vi har haft släkt som har bott hos oss i flera dagar, så jag ville spendera tid med de. Förlåt bloggen. Idag var jag tillbaka på jobbet igen och det kändes hur bra som helst:) efter lunchen så ska ju alla sova (utom en) så då brukar de flesta ta rast en halv timme och sen efter den så var de jätte lungt, det var nio barn och fyra vuxna. Så aa jag fick gå hem, två timmar tidigare och när jag gick därifrån så kändes det jätte skönt, nästan som en lättnad på ngt sätt. 

I helgen har jag gjort några fynd lite här och där;) men tro det eller ej jag har köpt tre par byxor och ett linne:o jag brukar aldrig köpa byxor. Jag köpte ett par skitsnygga marinblåa höga shorts från SALT och sen köpte jag ett par svarta helt vanliga leggins/jeans och sen hittade jag ett par skit coola byxor på H&M för 100;-


Hej jag heter Jennifer Brink och ja, jag är jätte lat just nu som inte orkar ta en bild på byxorna själv. Men jag kan lova er att ni kommer att se de och de andra grejerna flera gånger;)
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Hej raring! Jag skulle bli oerhört glad om du ville rösta 5 stjärnor på min klänning. :)



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=MkkzHFQDPo9os8Wi9jFJraDWyEP6bPCnxlb3or73V3gCz3ixao5H#Gallery



Funkar det inte att klicka på länken? Sök då på "Tereze". :)



Om du stör dig på kommentarer likt denna

så ber jag så hemskt mycket om ursäkt. Ha en fin dag!



Mvh Tereze, http://holykirch.se

Kommentera här: