M+M

Ja då var det måndag igen då, shiit vad dagarna går fort! Ja i lördags så gick det ganska bra med att servera, det vart bara en liten kris där med maten men den löste sig ganska bra tror jag. Jag och Linnea var champagne ansvariga och det tyckte jag var jättekul, stå där och servera champagne, vin, öl och vatten. På slutet runt nio så var jag och de andra tjejerna jätte slut i fötterna, shiit vad ont det gjorde! Men så fort vi slutade så vart vi skit pigga och glada så det slutade med att vi hamnade på dansgolvet resten av kvällen. Men sen kom mamma och hämtade mig vid halv 12 och då var jag ganska nöjd faktiskt och jag somnade direkt när jag kom hem!
Ja tänk er själva att gå/springa runt 12 timmar i streck.

Nej men det var väldigt roligt och tack Maria för en riktigt fin dag, Du och Magnus var väldigt fina tillsammans :)


Mitt nya yrke? Kanske inte..

Kommentera här: