Min tur dag?

Jaah, brink är tillbaka var det.. hehe nej men anledningen till varför jag inte har bloggat så mycket denna vecka, är för att jag har haft alldeles för mycket att göra. Och det kan vara så nästa vecka också e jag rädd för..
Jag kan ju börja med att säga att jag fick sommarjobbet som jag ville ha:) jag ska sommarjobbat på spillkråkans förskola som tyvär ligger ute i Alsike, men jag tror att jag klarar mig;)

Igår måste ha varit min turdag. Det började med matteprovet för alla andra så var det helt vanligt, men jag tror aldrig jag har fått så högt på ett matteprov förut. Sen så åkte jag in till stockholm och träffade Emelie, vi gick till Cheap Monday utförsäljningen och där hittade jag tre t-shirtar och en klänning och de kostade typ 180kr, d.v.s ingenting! Sen gick hittade jag både balklänning och skor, till och med två par skor:) skiit bra(y) sen gick vi och köpte mat på max och så satt vi under körsbärsträden och käkade, super mysigt! Jag var riktigt nöjd med den dagen!

Dagens outfit: (även en av de nya t-shirtarna)







Kommentera här: