Vemdalen just nu!

Hej på er!
Nu har jag landat i Vemdalen (elr aa de va för några timmar sen) asså gud kjag tog bussen från hoting till östersund (2,5 timmes bussresa) och på slutet så var jag så trött så jag orkade inte hålla ögonen öppna, men jag kunde inte somna. Men jag har haft det jätte bra i rossön:) vi har gjort allt från att badat spelat pingisturneringar (vem vann?) varit på härahella, spelat bingo, varit på allsång i bölen, och så sa farfar till mig att jag inte skulle glömma och skriva på min blogg att jag har vatit och dansat med han;) haha och mycket mer:) jag har till och med sett lite "kändisar" här uppe som ipren mannen, Erika selin från idol 09 och sen har jag sett Eric saade uppträda hihi och sen när jag kommer hem ska jag fråga min kära kusin lite snällt om hon skulle kunna skicka alla bilder sen(a)
ja som sagt vi har haft jätte bra här uppe och ni får förhoppningsvis se massa bildern när jag kommer hem;)
 
Längtar redan tillbaka till Rossön!
haha vad duktigt jag känner mig i paint btw vi bor någonstans där de e inringat:P



Rossön i mitt hjärta låt mig besjunga dig nu.. nanana

Kommentera här: