Bye bye Knivsta, hello rossön!

Det här blir nog sista gången jag bloggar innan jag åker:( idag har jag ägnat hela dagen åt att packa. Imorgon åker jag, Viktoria och Thi tåg till östersund och därifrån tar vi bussen till strömsund och där kommer farfar och hämtar oss:) Och sen så är det ju bra att jag hittar i östersund(y) sen efter att ha varit i rossön ett tag så kommer jag åka samma buss tillbaka till östersund och där kommer jag träffa mamma och Icke, och sen åker vi till åre över min födelsedag (25 Juli) och sen vet jag inte riktigt vart vi åker men vi kommer hem den 2 Augusti iaf:)


Rossön 09

Hej då kära blogg:/
Ha en fin sommar alla!:)

Kommentarer:

1 fanny:

hej, jag måste bara fråga vart du köpt din typ bh som du har under linnet på din header? tacksam för svar, skulle uppskatta om du svarade i min blogg. kramar fanny

Kommentera här: