Julafton

Jaha då var julafton över då, asså egentligen så förstår jag inte riktigt all stress och pyssel som alla ska göra innan julafton. Julafton är ju bara en dag och man håller på och förbereder sig i 23 dagar. Men jaja vi firade jul hos Tosse och Anneth i Stockholm. Och vi åkte hem eller hem till mormor vid elva tiden, så att det vart inte så sent alls. Jag var mest irriterad på mina lösögonfransar som lossnade. jag tänkte lägga upp lite bilder senare på vad jag fick i julklapp. Jah och snart är det dags att packa igen för på onsdag bär det av till Vemdalen:)
Jag glömde min klänning och mina vantar hos mormor:S haha hur kan man glömma klänningen?

Jag tänkte visa lite bilder från julafton men det var inte så många och inte så bra bilder (och jag vill bara påpeka då att jag inte har tagit en enda bild)


Hugo&Wilma


Kalle anka


Jag och Hugo  (haha det är nog den enda bilden jag är med på)


Wilma och Hugo  (åhh, jag var visst med på en bild till)




Kommentera här: