Touch of blue

Heej:)
Ídag har det inte hänt något speciellt. Förutom på hemkunskapen så fick vi baka;) bara för att vi var halv grupp och tre personer saknades. Efter skolan så har jag flyttat mina möbler, så just nu ligger jag i Wilmas säng (och nej inte i spjäl sängen om ni tror det) utan sängen som står i hennes rum. Så just nu bor jag på övervåningen. Kan förklara mer på Torsdag kanske imorgon (det beror på om jag hinner)

Dagens outfit:


Tro det eller ej men jag har faktist skjorta på mig!:O

Sovmorgon imorgon(Y) haha fan vad skönt jag kommer få en timmes sovmorgon imorgon ska alla ha utvecklingsamtal och då ska vi ha något som heter "sträck ut en hand" orkar inte förklara, men man ska iaf tjäna ihop 100kr och ibörjan var det tänkt att jag skulle vara på radio affärn men det blev inte så. Istället ska jag hem till pappa och hjälpa till.

Kommentera här: