Min helg!

Kännde att det var dags att blogga lite. Har inte gjort det på väldigt länge. Okej jag tänkte sammanfatta helgen lite kort...

Fredag: I fredags så var Dessie och Ellen här:) och för de som känner dom så vet ni nog att de inte är direkt experter på att hålla tiden;P haha och så kan jag bara säga att Dessie skrämde mig så att jag är lite blå och har en bula på armen...

Lördag: Igår så hade jag jätte kul:D jag var hos Thomas och Cathrine, Cathrine fyllde 40 (eller hon fyller idag igentligen) och det var 70 och 80 tals tema. Jag har tyvär inga bilder (ni vet jag och kamera, de går inte ihop liksom) men jag kanske ska be Viktoria lite snällt(A) ja så jag, pappa och Mita gick väll hem vid tre och sen kom Emelie och Albin hem halv nio, tror jag. Jag vaknade inte när de kom hem bara typ nån timme efter eller några...hehe

Söndag: så idag e jag väldigt trött kan jag säga... så jag tror det blir en tidig kväll;)

 
Mitt hår just nu, och jag vill bara påpeka att mitt hår tog 1 timme och 45 minuter medans Mitas tog 20 minuter.

Kommentarer:

1 Viktoria:

Jag har givit nästan alla bilder till Mita. Tänkte om du är sugen på att få lite bilder i År, så kan du ju fråga där istället ;) haha... KRAM!

Kommentera här: